Velmi si vážíme za důvěru, kterou vkládáte do produktů z naši výroby. V této sekci naleznete užitečné informace v případě, že by i přes naše úsilí o zachováním maximální kvality dodaného zboží, došlo na Vaši straně k oprávněného důvodu k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží. Vše vyřešíme, co nejrychleji. Nejprve se seznamte s následujícími postupem reklamačního řádu SoZoLe Rose s.r.o.:
Tento reklamačního řád se vztahuje na zboží zakoupené na webu www.sozole.cz
- Před dokončením Vaši objednávky na www.sozole.cz prosím zkontrolujte druh produktu, jeho velikost a množství.
- Sledujte pokyny, návody a doporučení k užití zboží na jeho obalu, v příbalovém letáku a na našem webu. Pokud potřebujete jakkoliv dále poradit, neváhejte nás kontaktovat zde.
- Všechny Vaše podněty a dotazy jsou pro nás velmi důležité. I díky něm zlepšujeme naše produkty a služby.
- Jestliže se vyskytne u zboží v záruční době vada, máte právo vadu reklamovat. Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti.
- Vadou se rozumí neshoda mezi objednávkou, fakturou a / nebo dodaným zbožím, poškozený balík nebo zboží v něm.
Za vadu nelze považovat:
- vizuální nebo čichové vjemy nepříjemné pro zákazníka
- změny vyplývající z přírodního charakteru použitých surovin
- omyl na straně zákazníka při objednávání zboží
- nevhodný výběr zboží
- opotřebení nebo spotřeba zboží způsobena obvyklým užíváním nebo pokud to vyplývá z povahy věci (např. uplynutí data spotřeby)
- Za vadu SoZoLe Rose s.r.o. neodpovídá, pokud je vada na zboží již při převzetí a z důvodu této vady je sjednána sleva z kupní ceny, nebo pokud je zboží dodáno s objednávkou jako dárek.
- Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.
- Při uplatnění práva z vady prodaného zboží řádným způsobem, bude Vaše reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
- Pokud zjistíte oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady Vámi zakoupeného zboží, učiňte tak ihned po zjištění této vady.
- Reklamaci uplatníte na základě předložení dokladu o koupi a čísle Vaši objednávky na www.sozole.cz
- Uplatňuje svou reklamaci prostřednictvím reklamačního formuláře.
- V případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemáte nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani www.sozoLe.cz nemá nárok na náhradu nákladů vzniklých na její straně (pokud se ze strany zákazníka nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se už dá domnívat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv)
- Máte právo nepřebírat od přepravce viditelně poškozený balík. Jestliže ji převezmete jste povinni sepsat protokol o poškozené zásilce. O formulář požádejte řidiče přepravní služby a nechte si jej od řidiče potvrdit. Zašlete jej nám do 24 hodin společně s fotografií poškozeného balíku a zboží.
- V případě dodaného poškozeného zboží bez zjevného poškození balíku, postupujte stejně jako v bodu 13. bez dodání protokolu o poškozené zásilce potvrzené řidičem.
- Vadu projevenou ze zpožděním reklamujte bezprostředně po jejím projevení prostřednictvím reklamačního formuláře. Požádáme Vás o zaslání produkty zpět. Jestliže bude spotřebována více jak 1/4 produkty, nebude reklamaci akceptovat.
- V případě, že zboží nesplňuje Vaše očekávání, budeme hledat způsob, jak ve by Vašich podmínkách mohl produkt fungovat, anebo řešit Vaši vadu prostřednictvím jiných produktů.
- V případě neshody mezi Vaši objednávkou a doručeným balíkem nás prosím kontaktuje do 3 dnů od doručení balíku.
- V případě oprávněné reklamace máte právo, abychom zboží bezplatně a neprodleně uvedli do stavu, který odpovídá vašim požadavkům, a nápravu jedním z následujících způsobů.
- V případě odstranitelné vady má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. SoZoLe Rose s.r.o. je povinno vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
- Pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné, může zákazník požadovat výměnu zboží (na přání zákazníka je možné vyměnit za jakékoliv zboží). Není-li výměna zboží možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.
- V případě neodstranitelné vady má zákazník právo na výměnu zboží, odstoupení od smlouvy a vrácení ceny za zboží nebo poskytnutí přiměřené slevy z ceny zboží.
- V případě zamítnutí reklamace vás budeme písemně informovat (e-mailem), včetně zdůvodnění zamítnutí reklamace (ukončení reklamačního řízení).
Odstoupení od smlouvy
- Do 14 dnů od převzetí zakoupení zboží na www.sozole.cz má zákazník právo odstoupit od smlouvy.
- Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy prostřednictvím formuláře.
- Zákazník, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zákazník nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Zboží musí vrátit zákazník prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené, neotevřené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
Změny reklamačního řádu vyhrazeny. V Praze 21.06.2024