Neváhajte se s námi spojit zde

Doprava zdarma při objednávce od 1500 Kč

Reklamace a vrácení zboží

Velmi si vážíme za důvěru, kterou vkládáte do produktů z naši výroby. V této sekci naleznete užitečné informace v případě, že by i přes naše úsilí o zachováním maximální kvality dodaného zboží, došlo na Vaši straně k oprávněného důvodu k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží. Vše vyřešíme, co nejrychleji. Nejprve se seznamte s následujícími postupem reklamačního řádu SoZoLe Rose s.r.o.:

Tento reklamačního řád se vztahuje na zboží zakoupené na webu www.sozole.cz

  1. Před dokončením Vaši objednávky na www.sozole.cz prosím zkontrolujte druh produktu, jeho velikost a množství.
  2. Sledujte pokyny, návody a doporučení k užití zboží na jeho obalu, v příbalovém letáku a na našem webu. Pokud potřebujete jakkoliv dále poradit, neváhejte nás kontaktovat zde.
  3. Všechny Vaše podněty a dotazy jsou pro nás velmi důležité. I díky něm zlepšujeme naše produkty a služby.
  4. Jestliže se vyskytne u zboží v záruční době vada, máte právo vadu reklamovat. Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti.
  5. Vadou se rozumí neshoda mezi objednávkou, fakturou a / nebo dodaným zbožím, poškozený balík nebo zboží v něm.

Za vadu nelze považovat:

  • vizuální nebo čichové vjemy nepříjemné pro zákazníka
  • změny vyplývající z přírodního charakteru použitých surovin
  • omyl na straně zákazníka při objednávání zboží
  • nevhodný výběr zboží
  • opotřebení nebo spotřeba zboží způsobena obvyklým užíváním nebo pokud to vyplývá z povahy věci (např. uplynutí data spotřeby)
  1. Za vadu SoZoLe Rose s.r.o. neodpovídá, pokud je vada na zboží již při převzetí a z důvodu této vady je sjednána sleva z kupní ceny, nebo pokud je zboží dodáno s objednávkou jako dárek.
  2. Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.
  3. Při uplatnění práva z vady prodaného zboží řádným způsobem, bude Vaše reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  4. Pokud zjistíte oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady Vámi zakoupeného zboží, učiňte tak ihned po zjištění této vady.
  5. Reklamaci uplatníte na základě předložení dokladu o koupi a čísle Vaši objednávky na www.sozole.cz
  6. Uplatňuje svou reklamaci prostřednictvím reklamačního formuláře.
  7. V případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemáte nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani www.sozoLe.cz nemá nárok na náhradu nákladů vzniklých na její straně (pokud se ze strany zákazníka nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se už dá domnívat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv)
  8. Máte právo nepřebírat od přepravce viditelně poškozený balík. Jestliže ji převezmete jste povinni sepsat protokol o poškozené zásilce. O formulář požádejte řidiče přepravní služby a nechte si jej od řidiče potvrdit. Zašlete jej nám do 24 hodin společně s fotografií poškozeného balíku a zboží.
  9. V případě dodaného poškozeného zboží bez zjevného poškození balíku, postupujte stejně jako v bodu 13. bez dodání protokolu o poškozené zásilce potvrzené řidičem.
  10. Vadu projevenou ze zpožděním reklamujte bezprostředně po jejím projevení prostřednictvím reklamačního formuláře. Požádáme Vás o zaslání produkty zpět. Jestliže bude spotřebována více jak 1/4 produkty, nebude reklamaci akceptovat.
  11. V případě, že zboží nesplňuje Vaše očekávání, budeme hledat způsob, jak ve by Vašich podmínkách mohl produkt fungovat, anebo řešit Vaši vadu prostřednictvím jiných produktů.
  12. V případě neshody mezi Vaši objednávkou a doručeným balíkem nás prosím kontaktuje do 3 dnů od doručení balíku.
  13. V případě oprávněné reklamace máte právo, abychom zboží bezplatně a neprodleně uvedli do stavu, který odpovídá vašim požadavkům, a nápravu jedním z následujících způsobů.
  14. V případě odstranitelné vady má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. SoZoLe Rose s.r.o. je povinno vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
  15. Pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné, může zákazník požadovat výměnu zboží (na přání zákazníka je možné vyměnit za jakékoliv zboží). Není-li výměna zboží možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.
  16. V případě neodstranitelné vady má zákazník právo na výměnu zboží, odstoupení od smlouvy a vrácení ceny za zboží nebo poskytnutí přiměřené slevy z ceny zboží.
  17. V případě zamítnutí reklamace vás budeme písemně informovat (e-mailem), včetně zdůvodnění zamítnutí reklamace (ukončení reklamačního řízení).

Odstoupení od smlouvy

  1. Do 14 dnů od převzetí zakoupení zboží na www.sozole.cz má zákazník právo odstoupit od smlouvy.
  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy prostřednictvím formuláře.
  3. Zákazník, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zákazník nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Zboží musí vrátit zákazník prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené, neotevřené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.

Změny reklamačního řádu vyhrazeny. V Praze 21.06.2024

Doprava zdarma

při objednávce od 1500 Kč

Platba CZK a EUR

Zasíláme do zahraničí

Klientská podpora

Po-pá 8:00 - 18:00

100% Bezpečný nákup

PayPal / Comgate / MasterCard / Visa