Vaše odpověď je možná tady
Často kladené otázky
Ve Vašem zákaznickém účtu si nastavíte doručovací údaje, které tam budete mít uloženy i pro budoucí objednávky. Máte neustálý přehled o statusu Vaší objednávky a také historii předchozích. Zákaznický účet si můžete vytvořit zde.
K odběru novinek se můžete přihlásit jako nový uživatel zde, anebo při nákupu zakliknutím políčka “přihlásit se k odběru novinek”. Získáte tím slevu 10% k prvnímu nákupu a přednostní informace o zajímavých slevách, akcích a VIP slevových kódech. Stojí to za to!
Objednávky uskutečněné do 11:00 odešleme tentýž den. Objednávky po 11:00 expedujeme následující pracovní den. Doručení k Vám záleží na zvoleném přepravci, tedy 1-3 pracovní dny.
Ve spodní části přihlášení naleznete odkaz “zapomenuté heslo”. Klikněte na něj a do několika vteřin dostanete v e-mailu odkaz ke změně hesla. Pokud e-mail stále nepřichází, prověřte prosím nevyžádanou poštu (spam).
Samozřejmě. Pokud Vaše destinace nebude v doručovací nabídce, neváhejte nás kontaktovat. Vymyslíme to!
Samozřejmě. Neváhejte se s námi spojit prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky v pracovních dnech (po-pá ) 8:00 – 18:00.
Z legislativního hlediska máte právo vrátit neporušené a neotevřené produkty zakoupené na našem e-shopu do 14 dnů. Neváhejte nás kontaktovat.
Stát se našim partnerem je možné po pečlivém vyplnění žádosti k VO spolupráci, zde. Ozveme se Vám brzy.