Vaše odpověď je možná tady
Často kladené otázky
Ve Vašem zákaznickém účtu si nastavíte doručovací údaje, které tam budete mít uloženy i pro budoucí objednávky. Máte neustálý přehled o statusu Vaší objednávky a také historii předchozích. Zákaznický účet si můžete vytvořit zde.
K odběru novinek se můžete přihlásit jako nový uživatel zde, anebo při nákupu zakliknutím políčka „přihlásit se k odběru novinek“. Získáte tím slevu 10% k prvnímu nákupu a přednostní informace o zajímavých slevách, akcích a VIP slevových kódech. Stojí to za to!
Objednávky uskutečněné do 11:00 odešleme tentýž den. Objednávky po 11:00 expedujeme následující pracovní den. Doručení k Vám záleží na zvoleném přepravci, tedy 1-3 pracovní dny.
Ve spodní části přihlášení naleznete odkaz „zapomenuté heslo“. Klikněte na něj a do několika vteřin dostanete v e-mailu odkaz ke změně hesla. Pokud e-mail stále nepřichází, prověřte prosím nevyžádanou poštu (spam).
Samozřejmě. Pokud Vaše destinace nebude v doručovací nabídce, neváhejte nás kontaktovat. Vymyslíme to!
Samozřejmě. Neváhejte se s námi spojit prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky v pracovních dnech (po-pá ) 8:00 – 18:00.
Velmi si vážíme za důvěru, kterou vkládáte do produktů z naši výroby. V sekci Reklamace a vrácení zboží naleznete užitečné informace v případě, že by i přes naše úsilí o zachováním maximální kvality dodaného zboží, došlo na Vaši straně k oprávněného důvodu k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží. Vše vyřešíme, co nejrychleji.
Stát se našim partnerem je možné po pečlivém vyplnění žádosti k VO spolupráci, zde. Ozveme se Vám brzy.